czwartek, 4 października 2012

Zajęcie na niepogodę

Mówiłam już, że lubię rozdawać prezenty?
Mam dla Was nowe candy, tym razem nie związane z szyciem.
Tym razem fantem jest zestaw z krosnem do tkania koralikami z kolekcji pewnej firmy ;-).


W komplecie jest krosno, koraliki w 6 kolorach, 4 szpulki nici i szczegółowa instrukcja tkania.
Zainteresowanych poproszę o wpis w komentarzach (łącznie z adresem email) i umieszczenie poniższego banerka u siebie na blogu i dołączenie mojego bloga do obserwowanych.
Na zapisy czekam do 31 października. Życzę powodzenia !

Jest ktoś chętny na mój fancik?:-)
Pozdrawiam, pa! 

103 komentarze:

  1. ustawiam się po cukieraska:-))))
    pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  2. nigdy nie tkałam koralików, ale chyba najwyższy czas spróbować :)
    mamand@gazeta.pl

    OdpowiedzUsuń
  3. Ale fajne , nigdy nie miałam do czynienia z takimi ciekawymi urządzeniami , a wiec jest okazja ;) Chętnie wezmę udział ;) panna.kropka@onet.pl

    OdpowiedzUsuń
  4. OOOO jaka fajna niespodzianka a więc ustawiam się w kolejce.czarownica46@wp.pl

    OdpowiedzUsuń
  5. Z przyjemnością się zapiszę :) Uwielbiam poznawać nowe oblicza rękodzieła :)
    trojanda@o2.pl
    Zapraszam do siebie na niebieskie candy :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Również z przyjemnością się zapiszę :)
    Ale fantastyczne słodziaki szyjesz!! Z ogromną frajdą będę obserwować Twojego bloga :)
    Ja się męczę z tildowymi miśka dla siostrzeniczki, ale już wiem, że szycie zabawek nie będzie moim powołaniem ;)
    eduszka2012@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. to nie takie wcale trudne, trzeba tylko próbować, próbować, próbować... a każdy następny będzie ładniejszy, wierz mi ! :-)

      Usuń
  7. To i ja ustawiam się w kolejce!!!!!!!!!

    OdpowiedzUsuń
  8. To i ja z przyjemnością się zapiszę :)

    OdpowiedzUsuń
  9. o ja :D teraz takie profesjonalne są :D ja mam takie domowe :D kiedyś jak sporo takich bransoletek robiłam to miałam deseczkę z nabitymi gwoździami do których nitki czy żyłki zaczepiałam :D a tutaj taki profesjonalizm :D powodzenia wszystkim :D

    OdpowiedzUsuń
  10. Wygrałam wcześniejsze candy i prezent był fantastyczny!! Mam nadzieję, że to się też uda wygrać :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Candy przepiękne więc jeśli mogę to staję w kolejce :) Właśnie kupiłam koraliki,ale jak na razie poznaję sztukę ich nawlekania na żyłke ;) Pozdrawiam Ps. Banerek już umieściłam by więcej ludzi dowiedziało się o zabawie :)
    aniachrz@op.pl

    OdpowiedzUsuń
  12. Jejku , ja chce!
    nutinka112@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  13. Fantastyczny fancik! Z przyjemnością dołączam do zabawy i Zapraszam na moje cukierki =D

    Pozdrawiam cieplutko =}
    keisa88@vp.pl
    a banerek jest tutaj:
    http://moja-koniczynka.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  14. ustawiam się w kolejce :)
    kasiabuczak1605@buziaczek.pl

    OdpowiedzUsuń
  15. Szukałam u nas w okolicy tego wsklepach i nie było, więc ustawiam się w kolejkę.
    Pozdrawiam:)

    www.mariolka1986.blogspot.com
    mariolka1986@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  16. Witam u siebie, pozwól, że się także rozgoszczę :) Oczywiście chętna na cukieraski też jestem ;)
    kal32@buziaczek.pl
    http://mojeroznoscikal32.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  17. Biorę udział :)
    http://kasia-cichopek-taniec.blog.onet.pl/Cany,2,ID502127812,n
    E-mail: kostaaga@vp.pl

    OdpowiedzUsuń
  18. o jojojo ale fajny gadżet rękodzielniczy, zapisuję się na to wspaniałe candy malymikroczkami@wp.p,

    OdpowiedzUsuń
  19. Ajaj jakie cudeńko:) zgłaszam się koniecznie:)
    asika92@interia.pl

    OdpowiedzUsuń
  20. Mam ostatnio fiza na punkcie bransoletek więc chętnie się na to cudeńko zapiszę :)

    OdpowiedzUsuń
  21. Boże to by było spełnienie moich marzeń... pewnie się nie uda ale muszę spróbować... :) bardzo bym chciała tkać z koralików, ale krosna nie posiadam... więc zgłaszam się :)
    banerek na moim blogu w zakładce z konkursami http://oliwkowepasje.blogspot.com/p/konkursy-wyzwania-i-zabawy.html
    obserwuję jako oliwkowe pasje
    mail oliwkowepasje@gmail.com
    pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  22. Woow! Jaka świetna machina, byłaby okazja nauczyć się czegoś nowego. Przedłużam ogonek i reklamuje tutaj: roma-dobrenaspleen.blogspot.com
    e-mail: spec-place@wp.pl

    OdpowiedzUsuń
  23. Obserwuję i grzecznie ustawiam się w kolejce:)
    filcoholiczka@interia.pl
    banerek jest tutaj: http://filcoholiczka.blog.interia.pl/

    OdpowiedzUsuń
  24. Krosno chodzi za mną od jakiegoś czasu...więc może dla mnie jest ono przeznaczone ;-)
    http://zamkowagaleria.blogspot.com/
    ajanola@gmail.com
    P.S.
    Obserwuję, ale nie wiem czemu bezimiennie.

    OdpowiedzUsuń
  25. Krosno? Czemu nie, zawsze warto spróbować czegoś nowego. Zapisuję się.
    http://radosctworzenia-sofka.blogspot.com/
    anna.sofka@gmail.com
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  26. Również się zapisuję.
    Pozdrawiam :)
    http://haft-szydelko-druty.blogspot.com/
    e-mail-alfredaprzybylo@wp.pl

    OdpowiedzUsuń
  27. ja też grzecznie staję w kolejce

    OdpowiedzUsuń
  28. Zapisuję się z przyjemnością :)

    OdpowiedzUsuń
  29. i ja się ustawię w kolejce :-)
    info na kwiatyantury.blogspot.com
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  30. Zawsze chciałam mieć takie coś więc się zapisuję :)

    OdpowiedzUsuń
  31. Z chęcią ustawiam się w kolejce.

    A przy okazji zapraszam na moje candy:
    http://uhuhu7.blogspot.com/2012/10/candy-moje-pierwsze.html

    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  32. Zawsze chciałam się nauczyć robić sama takie bransoletki, ale nie miałam pojęcia, że do tego są takie wynalazki. ^^ Z radością więc w kolejeczce się ustawiam, mail zostawiam: kaczmar.anna@wp.pl i ciepłe pozdrowienia z http://zwiatremipodwiatr-ana.blogspot.com/ przesyłam. =)

    OdpowiedzUsuń
  33. oj chętnie na takie cuda się zapiszę...pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  34. Rewelacyjna szansa ;) z chęcią zapisuję się do candy, z przyjemnością uznam skrycie - że przydałaby mi się taka 'maszynka' do robienia bransoletek których się uczę na praktyce ;)
    mój e-mail; paula_93@vp.pl
    Pozdrawiam, www.monika-paula.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  35. Bardzo ciekawe ;-)) Z przyjemnością sie zapisuje ;-)) karolyna82@o2.pl http://nitkowyswiat.blogspot.com/ Pozdrawiam ;-))

    OdpowiedzUsuń
  36. super urządzenie! ustawiam się w kolejce!
    pieskie.szycie@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  37. zapisuję się !!!
    Emi
    gorskaemilia@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  38. Uwielbiam ta firmę i uwielbiam rękodzieło. Chętnie staje w kolejce i informuje, ze warunki spełnione.
    Zapraszam również na candy do mnie.

    OdpowiedzUsuń
  39. Z chęcią obdaruję całą rodzinkę i wszystkie znajome bransoletkami.
    Liczę na szczęście;-)
    b.piasecka@op.pl

    OdpowiedzUsuń
  40. Ale fajniutkie candy. Pewnie miło i sympatycznie można się przy tym pobawić :) I jednocześnie można coś fajnego stworzyć :)

    Pozdrawiam i oczywiście zapisuję się do konkursu :)
    Ania

    aniasweet@poczta.onet.pl

    OdpowiedzUsuń
  41. świetny gadzet..chętnie bym go przyjęła...wieczory teraz długie więc można śmiało spędzać przy nim czas..
    tojata@wp.pl
    pozdrawiam i zapraszam do odwiedzin

    OdpowiedzUsuń
  42. wow, ale rewelacyjny prezent....dopisuję sie więc szybciutko :-))

    Blanka

    http://wwolnymczasie.blox.pl/html

    OdpowiedzUsuń
  43. zgłaszam się! jak wygram - umrę ze szczęścia :)!


    pozdrawiam :D

    koralinaart@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  44. Also I would like sign up for these super candy.
    hugs
    Gerda
    nadorgerda (a) gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  45. no i jak tu się nie zgłosić??? ;)

    asia.czaplejewicz@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  46. Zapraszam również na moje candy rozdaniowe :-)
    http://aurinka.blogspot.com/2012/10/rozdanie-u-aurinki-2.html

    Pozdrawiam
    Aurinka

    OdpowiedzUsuń
  47. Uwielbiam krosna! Takiego malutkiego nigdy jeszcze nie miałam i w tym rozmiarze używałam jedynie krosna własnej roboty z kawałka kartonu, które niestety miało tendencje do wyginania się i daleko było mu do ideału:)) Z ogromnym entuzjazmem staję w kolejce i serdecznie pozdrawiam!:)

    happyafterblog@hotmail.com
    http://happyafterblog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  48. Skoro tak miło zachęcasz to i ja się przyłączę do zabawy.
    Banerek na pasku bocznym już jest.
    roznosci.vivien@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  49. Zgłaszam się ;)
    anna514@amorki.pl

    OdpowiedzUsuń
  50. Chciałabym wziąć udział :)
    http://sunflowers-wildflower.blogspot.com
    worldofwildflowers@gmail.com
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  51. Bardzo chciałabym spróbować jak się robi takie cudeńka, więc chętnie się ustawiam w kolejce :) Mój e-mail: yeshka@o2.pl
    Baner jest po prawej na blogu: http://yeshka.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  52. chetnie skorzystam z zaproszenia i sprobuje swojego szczescia...

    OdpowiedzUsuń
  53. Obserwuję jako Alicja Anna (Gyaruru)
    e-mail: jusali8808@wp.pl
    Banerek: http://gyaru-usagi.blogspot.com/

    Fajne cudeńko, chętnie się zapisuję^^

    OdpowiedzUsuń
  54. Wspaniały cukierek :) zapraszam zwrotnie na wymiankę u mnie. pikotki.blogspot.com
    aleksandra.lidia.b@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  55. Dopisuję się, obserwuję i zachwycam się :)
    drewnianomi@gmail.com
    drewnianomi.blogspot.com

    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  56. Zgłąszam się!
    alojka.c@interia.pl

    OdpowiedzUsuń
  57. Jeszcze zdążyłam się zapisać i będę czekać z niecierpliwością, może tym razem...Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  58. zgłaszam się
    emiciak77@gmail.com
    banerek już wstawiam na candyinblog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  59. Pytanie retoryczne!:D Ja jestem chętna:D
    niebieska.kokardka@gazeta.pl

    OdpowiedzUsuń
  60. Zapisuję się i ja :) perelka712@interia.pl Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  61. z checia bym wygrala takie cukierasy. ZAPISUJE SIE. magdusiaa1980@gmail.com
    pozdrowionka
    ps. sliczne rzeczy tworzysz!!!!

    OdpowiedzUsuń
  62. no to i ja chcę! :)
    becha@onet.eu
    obserwuję jako bobik.

    OdpowiedzUsuń
  63. Witaj! Trafiłam do Ciebie przez Candy, ale jak się nie zapisać po takie cudeńko :) i grzecznie ustawiam się w kolejce. Jesienne pozdrowienia z Lawendowej Alei lawendowaaleja@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  64. Z miłą chęcią ustawiam się w kolejce:)

    OdpowiedzUsuń
  65. zgłaszam się-http://magicwordcherry.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  66. Zacny pomysł na Candy :) Niniejszym zgłaszam się.
    Pozdrawiam
    http://paciorkowce.blogspot.com/
    herbatautopielicy[at]gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  67. no to ja tez się ustawiam ;)

    Obserwuje:czarownica.renesmee
    Blog:http://lawendowa-szafa.blogspot.com/
    e-mail:czarownica.renesmee@gmail.com

    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  68. Mmm... fajne . Chętnie wezmę udział ;]
    magda1234574@wp.pl

    OdpowiedzUsuń
  69. P.S. Obserwuje i baner dodany na mój blog http://madzinka-ilovetymbark.blogspot.com/ :))

    OdpowiedzUsuń
  70. Ja bym była chętna zawsze chciałam mięc coś takiego ;) a jeszcze za darmo to już całkiem fajnie ;) Co mi szkodzi spróbować ?;) Może akurat wygram ;P
    mój e-miail
    natalusia28@onet.eu

    OdpowiedzUsuń
  71. Oczywiście zgłaszam się.
    Obserwuje : Jolaa
    Baner dodałam http://jola-bored-with-life.blogspot.com/
    fasolka@poczta.onet.pl

    OdpowiedzUsuń
  72. Cóż za kolejka! Ja również się zgłaszam!:)
    justyna90k@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  73. Ja też chcę, ja też! Zostaje tylko stanąć w kolejce i czekać :))

    OdpowiedzUsuń
  74. ja równiez się grzecznnie ustawiam w kolejce;)

    mój mail aqutek@wp.pl

    OdpowiedzUsuń
  75. Zapisuję się z przyjemnością:)

    OdpowiedzUsuń
  76. Ależ byśmy miały z Alicją zajęcie nie tylko na wieczory! Śpiesznie się dopisuję!
    Obserwuję (Ma_niusia), linkuję (http://mamaniusia.blogspot.com/) i na łut szczęścia oczekuję (mamaniusia@gmail.com).

    OdpowiedzUsuń
  77. i ja i ja ;) niestety banerki od jakiegos czasu nie chca mi dzialac z czego bardzo ubolewam ale udostepniam twoj profil ;) prace twje sa przecudne ;)
    kasiunia1120@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  78. i ja się zgłaszam po cukieraska :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. zapomniałam katarzynka.grochal@gmail.com ; www.kasianudziara.blogspot.com

      Usuń
  79. Też bym chciała takie cudo. Ustawiam się w długiej kolejce. Pozdrawiam.
    anko58@o2.pl

    OdpowiedzUsuń
  80. Cudeńko!! Też staję w kolejce!!! Pozdrawiam
    Beata
    blasiuk@interia.pl

    OdpowiedzUsuń
  81. i ja sobie stanę w kolejce na skromnym końcu listy ;)ania32@amorki.pl i banerek umieszczam a obserwuję od dawna ;)

    OdpowiedzUsuń
  82. E-mail; panlama1369@gmail.com
    Obserwuje jako; Fusae
    Banerek tutaj ; http://fusae.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  83. ehh... chętnie bym się nim zaopiekowała.
    liebreizmalowane.blogspot.pl
    luerida@gmail.com
    banerek u mnie na blogu w zakładce candy,
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  84. Jaka kolejka!!! Zgłaszam się i ja. Blog: http://kre-akcja.blogspot.com; adres kreakcjablog@gmail.com
    Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  85. Dołączam do zabawy.

    Mail: alicja.mw.net@gmail.com
    Obserwuję jako: Alicja M.
    Notka i banerek :
    http://my-candys.blogspot.com/2012/10/moje-mae-rekodzieo.html

    OdpowiedzUsuń
  86. Również dołączam się do zabawy ;)

    i gdybym jakimś cudem wygrałam proszę pisać- yuuki@snieg@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  87. Jasne, że chcę! Dołączam :)

    mroz.aleksandra@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  88. Jako maniaczka tkania wszelakiego jak ja bym chciała takie cudeńko! oh! Ustawiam się grzecznie w kolejce i czekam :)

    http://weavingcraft.blogspot.com/

    Pozdrawiam

    Ivo

    OdpowiedzUsuń
  89. Boskie;! Zapisuję sie .. Banerek dodałam (http://zmisia.blogspot.com/), obserwuję jako zmisia,
    a oto mój meil zmisia@gazeta.pl
    Strasznie mi się podoba to cudeńko .. Strasznie chciałabym wygrać w związku z tym trzymam kciuki sama za siebie;lDD

    OdpowiedzUsuń
  90. Takie cud techniki to by mi się przydał... przyherbatce@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  91. Weszłam na Twojego bloga i widzę Candy , patrzę a tu termin do dziś ! Załapałam się na ostatnią chwilę :) Oczywiście chętnie wezmę udział z nadzieją , że może jakieś szczęście mnie trafi :)

    Mój e-mail : onlyhope.art@vp.pl

    Banerek już wstawiam na bloga :)
    Obserwuję jako : Onlyhope !:)

    OdpowiedzUsuń
  92. Ojej zdążyłam chyba zgłaszam się
    e-mail - pola-fiedorczuk@wp.pl
    obserwuje cię jako - Polusia (obrazek taki z trzema rudymi kotkami )
    banerek za sekunde wstawiam

    OdpowiedzUsuń
  93. Zapisuję się w ostatniej chwili. Bardzo podoba mi się Twoje candy. Obserwuję jako Anna Anna
    sosnowygaik@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  94. Zdążyłam na ostatnią chwilę :) I w dodatku jako setna chętna :) Marne me szanse...Obserwuję jako Angela Masa Solna,mój e-mail: angela_75@o2.pl Serdecznie pozdrawiam ;)***

    OdpowiedzUsuń
  95. ojej! zgłaszam się ;D
    zawszejest@op.pl

    OdpowiedzUsuń
  96. Ja też się zgłaszam, jeśli mogę ;)
    obserwuję jako Alice Cullen

    OdpowiedzUsuń
  97. http://avki-obrazki-icony.pinger.pl/m/15244966/do-1-11

    OdpowiedzUsuń

Każdy Wasz komentarz ogrzewa moje rękodzielnicze serduszko :-) Dziękuję !

You might also like: