czwartek, 25 kwietnia 2013

Mysz od T.Conne

Wiecie kto to T.CONNE ? (klik!)
Tworzy piękne lalki, mogłabym na nie patrzeć godzinami, są niesamowite, i jakie mają ubranka... Sweterki, kurteczki pikowane, szał normalnie :-) 
Jakiś czas temu zamieściła na swoim blogu wykrój na mysz.
Nawet pięć minut się nie zastanawiałam, tylko postanowiłam spróbować.
 I choć daleko mojemu wytworkowi do cudów Tatiany,
to jednak jestem dumna z mojego nowego Mysza :






Pyszczek bez kapturka:


i w kapturku :


Myszor ma 20 cm wzrostu, tu lepiej widać wielkość na tle mojej skromnej osoby ;-)


Jak Wam się podoba ? I chociaż wiem, że PRAWIE robi różnicę, to jeśli mój Mysz jest minimalnie podobny do myszy Tatianowych, to już mi wystarczy :-D

17 komentarzy:

  1. Się wykażę brakiem wiedzy, nie wiem kto to... :P, mysz spoko... ale te grochy i jeszcze na niebieskim... szał na wiosce ;D

    OdpowiedzUsuń
  2. Mysza obłędna i ten kubraczek... Śliczności!

    OdpowiedzUsuń
  3. Nie wszyscy wiedzą kto to T. Conne (aż musiałam podjechać na górę, żeby przepisać nazwę) :P Dla mnie Twoje lalki, myszki, królisie są super i nie do przebicia :) Ty jesteś moim guru w tej dziedzinie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. odnośnik jest :-p ale już edytowałam, żeby nie było ;-)

      Usuń
  4. Cudny mysz!!!!Jaka torebeczka:)i te grochy

    OdpowiedzUsuń
  5. Debiut z Myszem bardzo udany :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Wyszło przepięknie ;D jest się czym zachwycać bez dwóch zdań

    OdpowiedzUsuń
  7. Bombowa a te wdzianko jest genialne

    OdpowiedzUsuń
  8. bardzo sympatyczny zwierzaczek i tak pięknie dopracowane ubranko, do ideału brakuje mu tylko butów , ale w sumie to przecież kot był w butach :))))

    OdpowiedzUsuń
  9. Mysz jest świetna, ale ubranko... Jest po prostu rewelacyjne!:)

    OdpowiedzUsuń
  10. Myszka dopracowana w najmniejszym szczególe :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Myszoszczurek jest ekstra!! Co za modne ubranko:)) A co jest w torebeczce? Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  12. Twoja myszka jest świetnie ubrana:)

    OdpowiedzUsuń
  13. genialna :) bardzo mi się podoba.uwielbiam T.Conne, ale Twoja mysza też jest urocza:)

    OdpowiedzUsuń
  14. Dla mnie T.Conne to genialna kobieta. Szyje przepiękne rzeczy, to mój absolutny nr 1 w szyciu zabawek.

    OdpowiedzUsuń

Każdy Wasz komentarz ogrzewa moje rękodzielnicze serduszko :-) Dziękuję !

You might also like: