niedziela, 16 czerwca 2013

Zatorbowana będę ;).....

.... bo mam w planie w najbliższym czasie skupić się na torbach właśnie. Przygotowałam części składowe na ładnych parę sztuk i będę po kolei wyszywać, bo to już przechodzi wszelkie pojęcie, ile to jeden człowiek może tkanin nachomikować... Pokazywać też będę, a jakże.
W związku z tym proszę o wytrzymałość ;)
Na początek lecą dwie takie :



Ta pierwsza jest mniejsza, bardziej dziewczęca raczej, z szydełkowymi kwiatkami, które uprzedzam uczciwie, nie są moim dziełem, dostałam je sporo czasu temu od Kasi (klik) i doczekały się wykorzystania. 



Druga dużo większe torbiszcze, pojemne i pakowne.
Na niej sowa, podszyta ociepliną i przepikowana po kadłubku, piórkach, nóżkach.
Może by na plażę..? Spokojnie pomieści kocyk, czytadełko i takie tam inne niezbędne na plażę rzeczy. Albo na spacer, zmieściłam bluzę, przekąski, aparat... Przydatna wielce :)





Obie torby mają kieszenie na odwrocie, na to co pod ręką musi być...


Za jakiś czas będą następne. 
Wytrzymacie..?






15 komentarzy:

  1. Pierwsza bardzo dziewczęca :D wymiękłam na sowiej :D przeurocza :D duza-pojemna- w sam raz na plażę :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Cudne te twoje torby,ta z sową mnie rozwaliła :)-świetna

    OdpowiedzUsuń
  3. jeansowa ze spodni? produkuj, torba się zawsze przyda...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. pewnie że ze starych spodni, wszystkie moje torby to czysty recykling ;) czerwona tez dzinsopodobna, jakaś czerwona spódnica się nawinęła..

      Usuń
  4. Świetne!
    A sowa bardzo mi się podoba!

    OdpowiedzUsuń
  5. piękne torebki :) świetny pomysł na wykorzystanie niepotrzebnych ubrań :)

    OdpowiedzUsuń
  6. wytrzymamy !!!! dawaj resztę :) ja co prawda gustuje właściwie w TORBISZCZACH tych większych (najczęściej przez ramie), ale ta mała z kwiatuszkami też bardzo gustowna :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Bardzo sympatyczne torebki :) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  8. No cóż ja wytrzymam wszystko a nawet jeszcze dzień dłużej...długo zastanawiałam się która bardziej z tych dzisiaj prezentowanych przypadła mi do gustu i padło na czerwoną ,chociaż taki jeansowy recykling kocham nad życie... a czerwona bo ma cudna aplikacje...ja już dzisiaj czekam na cdn:)

    OdpowiedzUsuń
  9. Obie świetne i praktyczne a co najważniejsze ( bynajmniej dla mnie, bo nie lubię niczego wyrzucać ) recyklingowe!!!Wielka pochwała za podejście do ekologii:) pozdrawiam:))

    OdpowiedzUsuń
  10. Wytrzymamy :-) ta sowa jest cudna!!!!!!!!!!! :-)

    OdpowiedzUsuń
  11. Właśnie przerabiam stare dżinsy więc ta pierwsza torba przyprawiła mnie o szybsze bicie serca:) Ale i tej drugiej nic nie brakuje, choć kolory nie moje... Chętnie zobaczyłabym ich wnętrze:)

    OdpowiedzUsuń

Każdy Wasz komentarz ogrzewa moje rękodzielnicze serduszko :-) Dziękuję !

You might also like: