czwartek, 22 sierpnia 2013

Sezon ślubny

Sezon ślubny w pełni.
Po trójmiejskich parkach i plażach radośnie podskakują pary młode czyniąc wygibasy do obiektywów aparatów, ku uciesze gawiedzi :)
Ale czego się nie robi, żeby mieć piękne pamiątki z tego szczególnego dnia, jakim jest dzień ślubu...



Z wielką przyjemnością dołożyłam się swoją pracą do pewnego ślubu, który już za kilka dni !

Na owym ślubie będzie malutka, kilkuletnia druhenka. 
I rolę dostała życiową - będzie niosła podusię z obrączkami.
 O, taką :


Ozdoba sutasz to kontynuacja sutaszu na sukni panny młodej.
 ( dla ścisłości: sutasz to dzieło panny młodej :) )

Hehe, i tak mi samo się wykombinowało :
zapinka do broszki - z domowych zapasów, czyli stara
poduszka - świeżo spod igły, czyli nowa
sutasz - niebieski
obrączka - moja, tylko do zdjęcia, czyli pożyczona.
A to oznacza co najmniej
 CZTERY KILO SZCZĘŚCIA  W JEDNYM USZYTKU !
Ach...

Życzę Wam dużo miłości, samych słonecznych dni i udanego wesela !

19 komentarzy:

  1. czyli nauka szycia sutaszu nie idzie w las a wręcz przeciwnie i nawet reklama dzieł będzie czyli takie dwa w jednym :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetny pomysł! Chętnie zobaczyłabym Pannę Młodą (a dokładniej sukienkę ;-)) do kompletu :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. hmm.. ja też:) liczę na jakieś zdjęcia , jak już emocje opadną ;)

      Usuń
  3. No właśnie, sutasz przy sukience intryguje:) Podusia piękna!

    OdpowiedzUsuń
  4. prześliczny bukiet, ale podusia jest pierwsza klasa :) i faktycznie wszystkie przesądy przepędzone w jednej podusi :)
    i też mnie ciekawi ten sutasz na sukience :)

    OdpowiedzUsuń
  5. udało się z tymi przesądami, choć całkiem przypadkiem ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Piękna podusia!Pamiętam jak mojej siostrze robiłam sutasz-ową opaskę na ślub oczywiście tak pięknie mi nie wyszło

    OdpowiedzUsuń
  7. Super duet stworzył super podusie. Brawo. Pokażesz sukienkę jak już będziesz miała zdjęcia?

    OdpowiedzUsuń
  8. No proszę, Francja-elegancja :) Czasem, jak widzę takie śliczne dodatki, zaczynam żałować, że kiedy sama brałam ślub, to nie było takich cudeniek, raczej wszystko "made in China"...

    OdpowiedzUsuń
  9. Podusia do kompletu z suknią pani młodej - super pomysł :) Tym bardziej że podusia wygląda uroczo.

    OdpowiedzUsuń
  10. podusia wyszla rewelacyjnie, a z sutaszem robi imponujace wrazenie :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Sutasz wspaniale prezentuje się na tle tej przeozdobnej poduszki. Pomysł jest genialny :)

    OdpowiedzUsuń

Każdy Wasz komentarz ogrzewa moje rękodzielnicze serduszko :-) Dziękuję !

You might also like: