czwartek, 22 sierpnia 2013

Sezon ślubny

Sezon ślubny w pełni.
Po trójmiejskich parkach i plażach radośnie podskakują pary młode czyniąc wygibasy do obiektywów aparatów, ku uciesze gawiedzi :)
Ale czego się nie robi, żeby mieć piękne pamiątki z tego szczególnego dnia, jakim jest dzień ślubu...



Z wielką przyjemnością dołożyłam się swoją pracą do pewnego ślubu, który już za kilka dni !

Na owym ślubie będzie malutka, kilkuletnia druhenka. 
I rolę dostała życiową - będzie niosła podusię z obrączkami.
 O, taką :


Ozdoba sutasz to kontynuacja sutaszu na sukni panny młodej.
 ( dla ścisłości: sutasz to dzieło panny młodej :) )

Hehe, i tak mi samo się wykombinowało :
zapinka do broszki - z domowych zapasów, czyli stara
poduszka - świeżo spod igły, czyli nowa
sutasz - niebieski
obrączka - moja, tylko do zdjęcia, czyli pożyczona.
A to oznacza co najmniej
 CZTERY KILO SZCZĘŚCIA  W JEDNYM USZYTKU !
Ach...

Życzę Wam dużo miłości, samych słonecznych dni i udanego wesela !

19 komentarzy:

  1. czyli nauka szycia sutaszu nie idzie w las a wręcz przeciwnie i nawet reklama dzieł będzie czyli takie dwa w jednym :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. eee, już uściśliłam sprawę sutaszu na podusi ;)

      Usuń
  2. Świetny pomysł! Chętnie zobaczyłabym Pannę Młodą (a dokładniej sukienkę ;-)) do kompletu :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. hmm.. ja też:) liczę na jakieś zdjęcia , jak już emocje opadną ;)

      Usuń
  3. No właśnie, sutasz przy sukience intryguje:) Podusia piękna!

    OdpowiedzUsuń
  4. prześliczny bukiet, ale podusia jest pierwsza klasa :) i faktycznie wszystkie przesądy przepędzone w jednej podusi :)
    i też mnie ciekawi ten sutasz na sukience :)

    OdpowiedzUsuń
  5. udało się z tymi przesądami, choć całkiem przypadkiem ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Piękna podusia!Pamiętam jak mojej siostrze robiłam sutasz-ową opaskę na ślub oczywiście tak pięknie mi nie wyszło

    OdpowiedzUsuń
  7. Super duet stworzył super podusie. Brawo. Pokażesz sukienkę jak już będziesz miała zdjęcia?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. jeśli dostanę pozwolenie to pokażę oczywiście :)

      Usuń
  8. No proszę, Francja-elegancja :) Czasem, jak widzę takie śliczne dodatki, zaczynam żałować, że kiedy sama brałam ślub, to nie było takich cudeniek, raczej wszystko "made in China"...

    OdpowiedzUsuń
  9. Podusia do kompletu z suknią pani młodej - super pomysł :) Tym bardziej że podusia wygląda uroczo.

    OdpowiedzUsuń
  10. podusia wyszla rewelacyjnie, a z sutaszem robi imponujace wrazenie :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Sutasz wspaniale prezentuje się na tle tej przeozdobnej poduszki. Pomysł jest genialny :)

    OdpowiedzUsuń

Każdy Wasz komentarz ogrzewa moje rękodzielnicze serduszko :-) Dziękuję !

You might also like: