niedziela, 15 grudnia 2013

Gorączka

Przedświąteczna gorączka opanowała wszystko i wszystkich.
Dosłownie każdy sklep pęka w szwach !
Od ilości towarów, ale przede wszystkim od kupujących :) 

Osobiście potwornie nie lubię takiego tłoku i szerokim łukiem omijam te tłumy.
Zaszyłam się w domu i warczę na samo słowo "zakupy".
Relaksuję się przy robótkach, tworzą się prezenty, 
dlatego nic nie mogę na razie pokazać.

A w sumie nie. Mogę. 
Torba się skończyła, uszyta na zamówienie dla mojej szydełkowej guru.
To pleated tote bag, były już takie wcześniej, 
ale ta jest w wersji zimowej, z fajnej wełenki w kratkowy deseń :


Właścicielka zadowolona, bo torba pomieściła wszelkie bambetle rękodzielnicze.
Kieszonki oczywiście ma, zapinana na zamek. Pojemna bardzo.
Niech się dobrze nosi :)

15 komentarzy:

  1. A ja myślałam,że tylko ze mnie taka dziwaczka co to omija ten świąteczny zgiełk szerokim łukiem ...pocieszyłaś mnie ....nie jest ze mną tak żle.
    Torba super i wcale się nie dziwię ,że jej nowa właścicielka zadowolona ..

    OdpowiedzUsuń
  2. Fajowska ta torba, a i kolorki bardzo mi siępodobają.
    Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetny kształt i kolor:) Super!

    OdpowiedzUsuń
  4. bardzo przyjemna w kształcie i kolorze

    OdpowiedzUsuń
  5. Świetna torba :)
    Ja też staram się omijać wszelkiego rodzaju placówki handlowe i usługowe.. Wczoraj poszłam do Empiku po kilka drobiazgów do świątecznych ozdób, to się z ledwością do kasy przecisnęłam z wózkiem, a tam jeszcze kolejka jakby za darmo rozdawali .. :(

    OdpowiedzUsuń
  6. Przepiękna torba! Pozdrawiam ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. A będą jeszcze większe tłumy...
    Bardzo ładna torba, podoba mi się delikatny kratkowy wzór, a i forma taka urocza i śliczna. Tylko nosić! :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Łączę się z Tobą-omijam nawet skrzyżowanie przy którym stoi Galeria Bałtycka na sam widok, aż słabo się robi.. Torba śliczna :) I mam jeszcze coś dla Ciebie-siatkę "przydasi" :) Jakoś Ci ją podrzucę :)

    OdpowiedzUsuń
  9. piękna ta torba i ma bardzo fajny materiał <3 pozdrawiam ;*

    OdpowiedzUsuń
  10. Torba wspaniała. Uwielbiam takie prezenty dostawać i szyć. Serdecznie pozdrawiam. Jola

    OdpowiedzUsuń
  11. Piekna torba i taka cieplutka :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Torebka wyszła super :D i ja sie w domu zaszyłam w pracy nad prezentami ;) az strach gdziekolwiek wychodzić :D

    OdpowiedzUsuń
  13. Mega pojemna :)) uwielbiam takie :))

    OdpowiedzUsuń
  14. torebka rewelacja ! :) też nie cierpię tego tłoku w sklepach..

    OdpowiedzUsuń

Każdy Wasz komentarz ogrzewa moje rękodzielnicze serduszko :-) Dziękuję !

You might also like: