piątek, 4 stycznia 2013

Krowia morda..? Krowia... torba ;-)

Jak pewnie wiecie, jestem szperaczem - wyszukiwaczem, często bywam w SH, może nawet za często hihi, ale można tam upolować różne cuda...
 A poza tym wszystko się przyda i wszystko jest potrzebne, a poniżej dowody na poparcie tejże teorii :-)
Uwielbiam szyć torby zakupowe.
Najpierw duża torba z wielgachnych XXXL dżinsów i koszulki z fantastyczną krówcią, którą podłożyłam warstwą polaru i przepikowałam, więc wzór jest  teraz mięciutki:



Tu mniejsza torba, też na ramię, aplikacja - to cekinowe serducho. Na oliwkowym tle.
 No i tu niespodzianka, w sztucznym świetle cekiny są wręcz amarantowe, a za dnia - czerwone, co całkiem przypadkiem i zupełnie niechcący udało mi się uchwycić na zdjęciach :-)




-----------------------------------

Problem z dodawaniem zdjęć rozwiązany - trzeba było zmienić przeglądarkę. 
I wszystko jest znów gucio;-). 
Bardzo serdecznie dziękuję wszystkim, którzy bezinteresownie odpowiedzieli na mojego posta, 
i próbowali mnie naprowadzić na rozwiązanie problemu. 
Całuję Was mocno !

17 komentarzy:

  1. Torebka z krówką jest po prostu rewelacyjna! :)

    OdpowiedzUsuń
  2. przeglądarka no proszę :) a tego to jeszcze nie miałam
    dobrze że działa :) bo jak tu pokazać coś bez zdjęcia
    krówka jest boska :)

    OdpowiedzUsuń
  3. krówka świetna:) też lubię pobuszować po sh, ale raczej w celach ciuchowych do noszenia:) zawsze to coś oryginalnego się znajdzie:))

    OdpowiedzUsuń
  4. Krowia torba jest super i serduszkowa też! Lumpeksy rządzą niewątpliwie jeśli chodzi o wybór różności:)

    Pozdrowienia!:))

    OdpowiedzUsuń
  5. Krowia torba rewelacyjna!!!! Aż miłoby z takową chodzić pod pachą. No i te SERDUCHO - rewelacyjne !!!

    OdpowiedzUsuń
  6. Świetne torby! ja zabieram krowią!;-)
    Dziękuję za życzenia!
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  7. Krówka jest rewelacyjna !!!

    OdpowiedzUsuń
  8. Torba z krowią mordeczką rządzi!
    :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Ta z krową to jest niesamowita !! Ale i ta druga bardzo ładna :))

    OdpowiedzUsuń
  10. Cudne te torby ,a ta z krową niesamowita:)

    OdpowiedzUsuń
  11. Krówka jest boska, chyba muszę się wybrać do SH i "pogrzebać", choć ostatnio odstrasza mnie cena za 1kg, ale są i promocje wtedy można poszaleć.

    OdpowiedzUsuń
  12. Dziękujemy za życzenia ;)
    jeszcze ok dwóch miesięcy, już blisko blisko :D
    pozdrawiam cię ;)
    Do'

    OdpowiedzUsuń
  13. Torba z krową jest urocza, to jej spojrzenie.., Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  14. Wow!! Torba z krową jest super!! Pamiętam swoje pierwsze szyte torby.. Przy Twoich, to moje się chowają :D
    Pozdrawiam,
    Kasia

    OdpowiedzUsuń

Każdy Wasz komentarz ogrzewa moje rękodzielnicze serduszko :-) Dziękuję !

You might also like: