środa, 2 stycznia 2013

SAL Lizzie Kate - January

Zapisałam się na wyszywaną zabawę u Hani - krzyżykujemy kalendarz :-) I nadszedł czas, aby pokazać ukończony obrazek styczniowy - JANUARY:
 
 
Wzorki sa nieduże, jeden na miesiąc, szybko się je krzyżykuje, więc jest szansa że dotrwam :-)
Planuje kalendarz wyszyć jako panel w całości do oprawienia.
Dwie muliny zakupiłam wg wzoru, ale większość dopasowałam z wielgachnych zapasów, w które zaopatrzył mnie Dobry Duszek :-)
Zaraz polecę zobaczyć, co tam wykrzyżykowały moje koleżanki od zabawy ;-)
 
 

6 komentarzy:

  1. uwaga próba komentarza

    OdpowiedzUsuń
  2. zachwycam się haftem krzyżykowym, podziwiam Twoją precyzję i staranność. Kalendarz będzie cudny :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Mam pytanie z jakiej strony wziełaś wzór? szukam od dawna i nie mogę znaleźc :(

    Viviene

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. wysłała mi go Hania, zapraszam cię do zakładki z SAL-em po prawej stronie bloga:-)

      Usuń
  4. Dziękuję za odpowiedź :)
    Proszę powiedz,czy jest szansa abyś przesłała mi ten wzór na maila? ja nie prowadzę bloga a jesli chodzi o haftowanie to raczkuje w tym temacie :)
    mój adres to --- visci@op.pl

    pozdrawiam Viviene

    OdpowiedzUsuń

Każdy Wasz komentarz ogrzewa moje rękodzielnicze serduszko :-) Dziękuję !

You might also like: