sobota, 19 stycznia 2013

Polarowe candy

Wpadła mi w oko ostatnio książka taka oto właśnie :


W środku duże czytelne wykroje, obszerne opisy i instrukcje na szycie ubranek i przytulaków z polaru, etapy szycia i wypychania pokazane krok po kroku, wszystko jasno i przejrzyście. Czyli tak jak  lubię !



No i nabyłam drogą kupna...
Ale zaraz sie cofnęłam i nabyłam drugą, dla Was:-)

Książka będzie fantem w moim nowym candy, na które bardzo serdecznie Was zapraszam!
Aby wziąć udział w zabawie, należy :
- być autorem bloga;
- w komentarzu pod postem wyrazić chęć uczestnictwa w candy;
- umieścić u siebie na blogu podlinkowany banerek, który znajduje się poniżej, z linkiem do mojego candy;
- dołączyć do moich obserwatorów;
-  polubić Moje Małe Rękodzieło na Fejsiku, choć to nie jest konieczne
 (jednak wśród lubiących rozlosuję nagrodę dodatkową - niespodziankę, jeszcze nie wiem co, pomyślę i wymyślę).



No, to chyba tyle. 
Chętnych proszę o zapisy do 28 lutego, 
postaram się następnego dnia wylosować osobę, do której pojedzie książka. 

Zapraszam serdecznie i życzę powodzenia !

31 komentarzy:

  1. No to ja się w kolejce ustawiam, wszystkie punkty spełnione :)

    OdpowiedzUsuń
  2. I ja się chętnie przyłączę. Obserwuję już jakiś czas jako Anna Anna. Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetna ta książka! Ja się nie piszę na candy, tylko przyszłam podziękować za odwiedziny u mnie :)
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Chętnie zapisuję się do zabawy. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  5. Polar to fajny materiał do szycia, mam wnuczka więc książka z pomysłami by się przydała. Zgłaszam się do zabawy. Pozdrawiam i zapraszam do siebie

    OdpowiedzUsuń
  6. super!!! zapisuję się i pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  7. I ja ustawiam się w kolejce, a nóż widelec:D

    OdpowiedzUsuń
  8. Zgłaszam się:) Właśnie nabyłam kawałek błękitnego polaru i tak się zastanawiam co z nim począć?

    OdpowiedzUsuń
  9. Bardzo ciekawa książka! Więc i ja staję w kolejce, może dopisze mi szczęście? :D

    OdpowiedzUsuń
  10. Obserwuje od dawna, wiec dołączę do kolejki chętnych na ta książkę. 28.02 akurat mój mąż ma ur hi hi

    OdpowiedzUsuń
  11. ojojojo ale fajna książka, wiec się zapisuję,

    OdpowiedzUsuń
  12. :D Książka super! Dopisuję się i ja, grzecznie w kolejce się ustawiam!

    OdpowiedzUsuń
  13. ja chętnie się zapiszę i poczekam na dzień losowania. Przydała by się taka książka :)
    Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  14. Fajna książeczka :D i ja się przyłączam do zabawy :D
    obserwuję i lubię na FB.
    Pozdrawiam... Kinga
    klamaja.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  15. Z przyjemnością ustawiam się w kolejce, choć szczęście w grach losowych raczej nie jest moją mocna stroną ;) obserwuję :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Ja też chętnie się dopisuję!
    zapraszam również na moje Candy! :)
    http://szezlaczek.blogspot.com/2013/01/candy.html

    pozdrawiam ! :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Wszystkie punkty wypełnione prawidłowo, łącznie z FB :)
    przyłączam sie do zabawy!
    pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  18. I ja się uśmiecham :) z moim blogiem: http://9-miesiecy.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  19. I ja stanę w kolejce! Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Przyłączam się do zabawy. Książka jest bardzo ciekawa i się dobrze zapowiada! Oby mi się udało (trzymam już kciuki) :)

    OdpowiedzUsuń
  21. Witam, chciałbym wziąć udział w Twoim Candy :)
    Mój blog, a na nim link do Twojej strony:
    http://figurettes.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  22. Bardzo lubię książki o szyciu. Można zawsze znaleźć tam ciekawe rozwiązania, na które nie wpadłoby się samemu - zwłaszcza, gdy jest się początkującym jak ja...Chętnie przygarnę, zwłaszcza,że w najbliższych miesiącach zapowiada się baby boom w rodzinie ;)
    Wracam do oglądania Twojego bloga :)
    Pozdrawiam ciepło,
    Kasia

    OdpowiedzUsuń
  23. Ja z wielką chęcią wezmę udział w twoim candy.Jestem twoją fanką.

    OdpowiedzUsuń
  24. Jako 200 obserwatorka również chętnie dołączę do zabawy :))

    OdpowiedzUsuń
  25. Oooo, ja szyję z polarku zabawki i gdzieś mi mignęła ta książka, ale jej nie mam więc z wielkim pragnieniem ustawiam się w kolejce!
    Warunki spełnione.

    Pozdrawiam :-)

    OdpowiedzUsuń
  26. że wcześniej tego nie widziałam! ach trzeba zrobić konkurencje reszcie ;D więc zapisuje się i lajkuje na FB ;D

    OdpowiedzUsuń
  27. I ja chętnie przyłączę się do zabawy :).

    OdpowiedzUsuń
  28. Dopisuję się i ja :) z polaru jeszcze nie szyłam-ciekawe jak to jest?

    obserwuje i FB też polubiłam, bo tam jestem "szybciej" :)

    Pozdrawiam serdecznie,
    Madlen

    OdpowiedzUsuń

Każdy Wasz komentarz ogrzewa moje rękodzielnicze serduszko :-) Dziękuję !

You might also like: