niedziela, 20 stycznia 2013

W dobre ręce, które zużyją cz.2

Realizuję w dalszym ciągu postanowienie noworoczne;-) Znów przegrzebałam zasoby w mojej szafie. 
Tym razem chętnie oddam zbiór różnych satyn, organzy, żorżety i tym podobne woale.
 Jedne nieduże, inne całkiem spore kawałki. 
Na zdjęciu pierwszym i drugim barwy jak widać ( jest ecru, bordowy, różne morsko-niebieskie, czarno-białe paski, w kwiaty, coś z brokatem) w sztucznym świetle i z lampą:



coś z brokatem , ale niebieskie, tiul haftowany w kwiaty, satyna w gwiazdki :


U mnie leży długo i pewnie sto lat jeszcze poleży zanim bym to ruszyła...
Może komuś z Was się przyda..? 
Niektóre z Was robią z takich materiałów piękne broszki. 
Mnie się takie broszki strasznie podobają, ale co z tego, skoro jakoś mi nie idą. 
Jak kto chce, niech się odezwie. 
Jak coś jeszcze wygrzebię, to dorzucę ;-)
Pozdrówki.!

17 komentarzy:

  1. A co to za materiał w paski ? Taki Ikeowy ? podobny
    jeśli tak to ja poprosiłabym z całego serca :D bardzo szukam
    na pozostałe się nie pokuszę bo i czasu brak a innym bardziej się przydadzą :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. e tam, nic nie jest Ikeowe, wszystko jest cieniutkie, to w paski to też cienka żorżeta:-)

      Usuń
    2. hehe ja szukam wszystkiego w paski bo mi się paskowe poduszki teraz marzą :D muszę może jakieś szmateksy odwiedzić :D

      Usuń
  2. ale ja nie wiem o co chodzi? coś chyba przegapiłam? czegoś nie przeczytałam? bo ja nawet zastanawiałam się czy w pasmanterii nie sprzedają takich końcówek, więc jestem chętna do przygarnięcia! :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. owszem, czasem sprzedają... ale ja po prostu postanowiłam sobie ogarnąć moje zasoby i oddać to , czego na pewno nie użyję komuś, kto zużyje;-) więc jeśli masz pomysł na te końcóweczki, to proszę Cie uprzejmie:-)

      Usuń
    2. Oczywiście bardzo chętnie!!! A co za to? :D hehehe :D

      Usuń
    3. dobre słowo, hehe ;-) mozesz lajknąć na fb, a może ty masz coś czego nie używasz a co przyda się u mnie :-)

      Usuń
    4. Fb lajknięty, będę na bieżąco, a u mnie to papierowa wiklina więc głównie to mam gazety... chyba, że coś z nich, zapraszam: http://dianasiulinska.blogspot.com/

      Usuń
    5. napisz adres na mojemalerekodzielo@gmail.com, wyślę co nieco

      Usuń
  3. Moja droga jeśli chcesz się wymienić na coś mojego to i ja jestem chętna.Napiszę na maila. Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  4. jesli mozna to bardzo chetnie przygarne to cudo w ksiezyce i gwiazdki i to niebieskie z brokatem a jeszcze chetniej na cos wymienie. rozszerzam moja dzialalnosc z haftow na inne techniki i wlasnie szukalam czegos w ten desen :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ok, gwiazdkowa satyna i niebieskie brokatowe jest Twoje :-)

      Usuń
    2. adresik poproszę na mojemalerekodzielo@gmail.com

      Usuń
  5. Fajną akcję wymyśliłaś, pewnie dziewczyny wykombinują z tych materiałów jakieś cudeńka :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Zapraszam do mnie po wyróżnienie pozdrawiam:))

    OdpowiedzUsuń
  7. dziekuje pieknie za materialy, dotarly cale i zdrowe teraz musza poczekac kilka dni na moj ostatni egzamin bo juz mam pomysl na ich wykorzystanie:)

    OdpowiedzUsuń

Każdy Wasz komentarz ogrzewa moje rękodzielnicze serduszko :-) Dziękuję !

You might also like: