środa, 1 maja 2013

I po kiermaszu..

No i po kiermaszu  :-)
Mnóstwo ciekawych rzeczy tam widziałam, między innymi:
sutasz

tu połączony z bursztynem



z koralików


świece z kwiatami


dekupaż


szydełkowe robale na piku, cudaśne :-)


filcowe naszyjniki


i broszki


Piękne prace, nie wszystkie oczywiście obfociłam, bo oczopląsu dostałam w pewnym momencie ..
Oglądających dużo, kupujących na szczęście też nie brakowało :-)

Moje stoisko:


i moja sąsiadka EMILA


Jestem zadowolona i raczej na pewno tam wrócę. 
Tylko odpocznę i dorobię troszkę cudaków na sprzedaż ;-)



16 komentarzy:

  1. Przepiękne rzeczy były na tym kiermaszu - szczególnie świece przypadły mi do gustu:). Twoje króliczki na pewno robiły furorę :)!

    OdpowiedzUsuń
  2. Było na co popatrzeć i podziwiać:)Te robale mnie zaciekawiły:)A Twoja gromadka królasów pięknie się prezentowała:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ciekawy kiermasz, Twoje rzeczy również urokliwe :)
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  4. na kiermaszach zawsze są takie cuda że można oczopląsu dostać :)

    cieszę się że zadowolona wróciłaś :)

    OdpowiedzUsuń
  5. aa jestem i ja! proszę o fotki...!:)

    OdpowiedzUsuń
  6. no i to to chodziło, żeby zabawa była...

    OdpowiedzUsuń
  7. Śliczności było faktycznie co niemiara...super,że wszystko się udało...)

    OdpowiedzUsuń
  8. Super! Cieszę się, że kiermasz się udał:)
    Mnie kiermasz czeka 18 maja :)

    OdpowiedzUsuń
  9. ten liść przepiękny, i te filcowe kwiaty... piękności... ja chce takich imprez więcej!!!

    OdpowiedzUsuń
  10. Miałaś naprawdę śliczne stoisko - cieszę się, że jesteś zadowolona. No i że kupujący dopisali, bo z tym to bywa różnie ;)
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  11. To musiało być cudowne wydarzenie...zazdraszczam;)Pozdrawiam i zapraszam do mnie po wyróżnienie.

    OdpowiedzUsuń
  12. Super zdjęcia, zwłaszcza sutasz... :) Twoje królisie i myszaki pięknie się prezentowały :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Cieszę się że się udało, Twoje stanowisko wygląda fantastycznie :))

    OdpowiedzUsuń
  14. magiczne rzeczy! najpierw trzeba wygrać w totka.. a potem na taki kiermasz.. bo inaczej to z debetem na koncie się stamtąd wyjdzie ;D

    OdpowiedzUsuń

Każdy Wasz komentarz ogrzewa moje rękodzielnicze serduszko :-) Dziękuję !

You might also like: