niedziela, 12 maja 2013

Mr. Frog

Świat ujrzała kolejna żaba. Miała być koniecznie z czerwoną muszką ;) 
Dorzuciłam jeszcze ważkę na nóżkę 
i pokornie prezentuję : 



 tu w całej okazałości, uparcie patrząca w górę :


Kto pierwszy po całuska od księcia ;) ?


------------------------------------

Poza tym, wciąż próbuję czarować sznurki sutaszowe... Niby coś lepiej, ale robienie dwóch kolczyków to dwa razy trudniejsza praca ..! 


Dużo jeszcze muszę ćwiczyć... 
Zawsze podobała mi się ta biżuteria, ale teraz sto razy bardziej doceniam te cuda, które widuję u Was, szanowne sutaszystki :)
Może na razie zostanę przy formach pojedynczych ;)


18 komentarzy:

  1. Wspaniała żabeczka!!! ACH I OCH BĘDĘ DO NIEJ WZDYCHAĆ....Kolczyki pracochłonne ale równiutkie, mnie się bardzo podobają:)))

    OdpowiedzUsuń
  2. Żabka wymiata!!!
    świetny wzór kolczyków:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Piękna ta żabka! ja uwielbiam te gady ;)
    a kolczyki... no piękne

    OdpowiedzUsuń
  4. żab super... w sutaszu widzę przywiązanie do niebieskiego, czyli pozostało Ci jedynie 499 do wprawy ;p, nie ma co się łamać postęp nastąpił ;p

    OdpowiedzUsuń
  5. Żabka super - aż się chce pocałować :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Śliczna żabcia,jak ta zaczarowana:)Kolczyki piękne:)

    OdpowiedzUsuń
  7. Świetna żabulka, a kolczyki ekstra Ci wychodzą

    OdpowiedzUsuń
  8. Żabka jest szałowa,podziwiam cierpliwość do sutaszu:)Bardzo ładne kolczyki,pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  9. Cudna żabulka! A kolczyki bardzo udane.:)

    OdpowiedzUsuń
  10. Ropuszysko wspaniałe, nie mam pojęcia jak Ty go uszyłaś ;) Bardzo mi się podoba, z resztą nic dziwnego jako dziecko wyrastające na bajkach z Kulfonem i Żabą Moniką nie może być inaczej ;)
    A co do kolczyków masakra , ja co prawda nie robiłam w tej technice ale z modeliny i zawsze jest stres czy wyjdą do siebie podobne by wyglądały na parę ;/

    Buziaki ;*

    OdpowiedzUsuń
  11. Żaba z ważką na nóżce :) ten post sponsoruje chyba literka "ż" ;)
    Super żabcia :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Cudowny Pan Żaba. :) Aż chce się całować! ;*

    OdpowiedzUsuń
  13. Pan Żaba pierwsza klasa. A sutasz piekny. Ja na razie czekam na paczkę z materiałami do pierwszego zestawu kolczyków. Ciekawe jak mi wyjdą. A ty sama tworzysz te esy floresy?

    OdpowiedzUsuń
  14. Cudowny żabi królewicz !

    OdpowiedzUsuń

Każdy Wasz komentarz ogrzewa moje rękodzielnicze serduszko :-) Dziękuję !

You might also like: