środa, 8 maja 2013

Rozdanie na Dzień Dziecka !



Zapraszamy na rozdanie !!

Łącząc siły rękodzielnicze dwóch blogów,
 my, czyli Biżuteria Em i Moje Małe Rękodzieło zapraszamy na rozdanie z okazji Dnia Dziecka, w którym wylosowana zostanie nagroda - mięciutki króliczek i uroczą opaskę do włosów z ozdobą sutasz. 

Zasady zabawy:
1. Podpisz się w komentarzach pod postem,
2. Na swoim blogu wstaw podlinkowany baner do zdjęcia konkursowego -
 na blog Biżuteria Em, lub Moje Małe Rękodzieło,
3. Zostań obserwatorem obu naszych blogów Biżuteria Em i Moje Małe Rękodzieło

banerek do pobrania:



Dodatkowe informacje:
Candy tylko dla posiadaczy aktywnego bloga
wysyłka tylko na terenie Polski,
zapisy trwają do 30 maja 2013,
Losowanie odbędzie się 1 czerwca w Dzień Dziecka!

Serdecznie zapraszamy:)

33 komentarze:

  1. banerek wisi tu: http://radosna-tworczosc-weronki.blogspot.com/, Ciebie obserwuję od dłuższego czasu, koleżankę właśnie zaczęłam obserwować:)
    No i zostawiam ślad w postaci komentarza ;)
    pozdrawiam cieplutko
    Weronka

    OdpowiedzUsuń
  2. Banerek już jest u mnie. Do koleżanki zaraz lecę co by ją poobserwować :) Mieć takie cuda w domu - marzenie. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  3. Zaobserwowane, podlinkowane:)

    OdpowiedzUsuń
  4. I jak tu nie przystanąć po takie cudowności:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Ustawiam się w kolejeczce po te cudowności:)
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  6. ojej, no to będzie sią działo :) oczywiście się zapisuję :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Ależ śliczności:) już od dawna obie Was obserwuję, więc z przyjemnością przyłączę się do zabawy:)
    I zapraszam do mnie na konkurs i słodziaki:)

    OdpowiedzUsuń
  8. To i ja się skuszę, wszystkie warunki spełnione :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Ja też się skuszę,dla takich śliczności:)Pozdrawiam:)Warunki spełnione:)

    OdpowiedzUsuń
  10. ehhhh sutasz :) moje marzenie
    Em już obserwuję - właśni od niej wracam pod wrażeniem
    banerek na blogu wisi
    więc pozostaje mi tylko zaciskać z całej siły kciuki i liczyć na szczęście w Dzień Dziecka :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Mmm...taką opaskę bym chciała...bardzo:)))Banerek na blogu:))))

    OdpowiedzUsuń
  12. Fajne rzeczy:) Miałabym fajny prezent dla Chrześniaczki Madzi:)))

    OdpowiedzUsuń
  13. chętnie wezmę udział w zabawie, pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  14. Cudne rzeczy chcecie nam podarować :).

    Z chęcią przyłączę się do zabawy.

    OdpowiedzUsuń
  15. Superancki królik! mojej córeczce na pewno sprawiłby radość. Banerek już wisi...Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  16. Witaj :) Stworzyłaś cudną opaskę- prawdziwe rękodzięło, więc z przyjemnością biorę udział w zabawie
    Pozdrawiam Basia http://basiaart74.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  17. Przepyszne cukiereczki :-)
    Chętnie będę do Was wpadać. Tworzycie cudowne rzeczy.
    Pozdrawiam ciepło

    OdpowiedzUsuń
  18. Królik jest przepiękny ;-)) Dodałam do obserwowanych, banerek wklejony ;-)

    OdpowiedzUsuń
  19. Witam:) Wstawiłam właśnie podlinkowany banerek i tym samym z przyjemnościa przyłączam się do zabawy! Gorąco pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  20. Witam,
    baner watawialam na http://zlawampirzyca.blogspot.com/
    obserwuje jako yla wampiryzca
    poydrawiam zla wampirzyca

    OdpowiedzUsuń
  21. z chęcią wezmę udział w konkursie z myślą o mojej córci nikolci!

    OdpowiedzUsuń
  22. Zgłaszam się!
    Obserwuję 2 blogi.
    Baner: http://modelina-to-moje-zycie.blogspot.com/
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  23. Z takimi prezentami Dzień dziecka będzie najweselszy z wesołych.

    Cieplutko pozdrawiam i zapraszam :)
    http://dompoddobra.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  24. zgłąszam się z chęcią
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  25. Chętnie przycupnę i powalczę o te cudeńka:))

    OdpowiedzUsuń
  26. Przepiękne candy, takie tildowe króliczki bardzo mi się podobają już od długiego czasu, jeszcze żadnego takiego nie mam. Pozdrawiam :-)

    OdpowiedzUsuń
  27. Za również się zapisuję ;)
    Blogi są już obserwowane a banerek tu: http://pinku-art.blogspot.com/

    Pozdrawiam, Ola ;))

    OdpowiedzUsuń
  28. Banerek już jest :) Obserwuję obie :) a teraz cicho staję w kolejce i liczę że los da mi szansę wygrać królika, o którym marzę od... zawsze :) pozdrawiam olenkaja.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  29. Zapiszę się w takim razie profilaktycznie na oba blogi, które oczywiście już obserwuję :-)
    Pozdrawiam
    Ola - Lexie's Art

    http://oo-lexiesart.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  30. Jejciu, jejciu *.* Ale to prześliczne <3 Z chęcią biorę udział dla takiego smakołyka ♥
    Banerek tutaj : http://natala-nata.blogspot.com/

    Pozdrawiam wszystkich serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
  31. Cudeńka!
    I ja się zgłaszam!
    http://newlife-newlove-newme.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  32. Śliczności:)

    Ustawię się na szarym końcu. Zasady spełnione.

    Pozdrawiam,
    Madlen

    OdpowiedzUsuń
  33. Do 30 czy 31 ? Na wszelki wypadek pozostawiam ślad, że jestem i bardzo się cieszę, że znalazłam super blogi, które z przyjemnością będę podglądała :)
    Pozdrawiam ☼
    http://posolonepomysly.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

Każdy Wasz komentarz ogrzewa moje rękodzielnicze serduszko :-) Dziękuję !

You might also like: