niedziela, 26 maja 2013

Miś Bubu

Kto pamięta bajkę o misiu Yogim? Tym co kradł piknikowe kosze z jedzeniem :) 
 W kreskówce miał przyjaciela, misia Bubu :


I taki właśnie miś wylądował na mojej nowej torbie na zakupy :


 Tu z bliska, dziarsko pędzi po zakupy ;)


Podłożyłam cienko ociepliny i przepikowałam po linii ciałka, po grzywce i mordce.
Miś jest brokatowy i błyszczy, na zdjęciach niestety słabo to widać...


---------------------------------------------------

Przy niedzieli i święcie Mam częstuję Was, drogie blogowe Mamy, tortem śmietanowym z brzoskwiniami, życząc wszystkiego, co najlepsze !!


14 komentarzy:

  1. podejrzewam, że gdyby nie opis tylko nieliczny by wiedzeli że to nie jest Yogi ;p

    OdpowiedzUsuń
  2. no właśnie, u mnie też zareagowali że to Yogi... kurcze, na bajkach się nie znają ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. OOOOO Misia tego uwielbiam Bubu ;) pamiętasz taką bajkę Boże Narodzenie Misia Yogi? Uwielbiam i oglądam co roku na święta , mam ją na video ale video się zepsuło wiele lat temu - z resztą to już inna era ;p ale wyszperałam w Internecie całkiem fajną wersje i nie ma zimy bez Bubu i Yogiego. To były bajki ach ach ;) A torba fantastyczna ;*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. pamiętam,Kropeczko.. za moich czasów bajki Hanna-Barbera to był rarytas na kasetach :) o matko, jaka jestem stara...!! :)

      Usuń
    2. Ja Bubu oglądałam w poniedziałki w Zwierzyńcu pana Sumińskiego czy ktoś to jeszcze pamięta?? no potem były kasety :)) ale to już znacznie potem :)))
      Piękna i wesoła torba aż się chce pobiec po zakupy :)

      Usuń
  4. Torba boska. Ciacho też. Jak zawsze u Ciebie.

    OdpowiedzUsuń
  5. Miś świetnie Ci wyszedł, jest identyczny. A torcik pychaaa

    OdpowiedzUsuń
  6. ale pychotka... jako mamusia z chęcią się poczęstuję :)
    Torba świetna i ten kochany Bubu

    OdpowiedzUsuń
  7. Wow! boska ta torba :) Ciacho kusi, kusi - idę wyszperać coś słodkiego :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Ale fajnie to zrobiłaś! Uwielbiam tę bajkę. Leci jeszcze chyba w niedz i cóż... ,,przypadkowo" na nią włączę, bo nic innego nie ma:D

    OdpowiedzUsuń
  9. Widać ,że błyszczy i jakie radosne z nim zakupy muszą być ...:)

    OdpowiedzUsuń
  10. Oj pamiętam te bajki,pamiętam,a misio na torbie jak żywy ;)

    OdpowiedzUsuń

Każdy Wasz komentarz ogrzewa moje rękodzielnicze serduszko :-) Dziękuję !

You might also like: